Det er et lignende spil, men ikk li denne. For i den spil kan man selv vælge at trykke på ja.eller nej.
så ved jeg det desværre ikke.. kender kun akinator
Jeg tror faktisk det er det spil du skrev; akinator ,men den ser bar ikke ud som den fra linket af
Har fundet et link til spillet jeg snakker om:
Dette er også det spil du snakker om ikke??
EDIT: På iphone hedder spillet AKINATOR THE GENIE og på anroid hedder den AKINATOR-academy(og det er ikke helt præcis de samme ting man kan).
Så nu har jeg fundet ud af hvorfor det ikke lignede den spil jeg ledte efter(pisse irriterende at man ikke kan finde samme spil på anroid marked:'( ) Og tusinde tak for hjælpen *snugglepuff
og ja det var præcis denne spil jeg ledte efter. Bare øv at samme vision ikke kan fås på anroid marked, kan ellers sagtens få den på min ipod
Den har gættet alle dem jeg har prøvet indtil videre.. Bliver jo helt bidt af det Ja, kan også godt hente det til min iPhone har jeg fundet ud af, men det koster.. Godtnok kun 6 kr
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..
og ja det var præcis denne spil jeg ledte efter. Bare øv at samme vision ikke kan fås på anroid marked, kan ellers sagtens få den på min ipod
Den har gættet alle dem jeg har prøvet indtil videre.. Bliver jo helt bidt af det Ja, kan også godt hente det til min iPhone har jeg fundet ud af, men det koster.. Godtnok kun 6 kr
Jeg tror faktisk det er det spil du skrev; akinator
,men den ser bar ikke ud som den fra linket af
Har fundet et link til spillet jeg snakker om:
Dette er også det spil du snakker om ikke??
jo. men selve spillet ser bare ikke sådan ud
EDIT: På iphone hedder spillet AKINATOR THE GENIE og på anroid hedder den AKINATOR-academy(og det er ikke helt præcis de samme ting man kan).
Så nu har jeg fundet ud af hvorfor det ikke lignede den spil jeg ledte efter(pisse irriterende at man ikke kan finde samme spil på anroid marked:'( ) Og tusinde tak for hjælpen *snugglepuff
Man kan spille det på nettet også: http://en.akinator.com/
Har lige prøvet, og den gættede sgu rigtigt
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..Ej hvor godt
, tak for linket
og ja det var præcis denne spil jeg ledte efter. Bare øv at samme vision ikke kan fås på anroid marked
Den har gættet alle dem jeg har prøvet indtil videre.. Bliver jo helt bidt af det

There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..Ja, kan også godt hente det til min iPhone har jeg fundet ud af, men det koster.. Godtnok kun 6 kr
Det er en fantastisk spil
Den kan ikke gætte einstein
Det er meeega grineren, faktisk

There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..Den kunne heller ikke gætte djævelen