Debatten » Dit liv » BS. og de depressive kvinder.

BS. og de depressive kvinder.

1. lulala Who cares. Profilbillede for lulala Indlæg: 6761
    17. februar 2013, 19.24

tv2 søger depressive kvinder, der på en tur med bs christiansen skal ud af deres medicin. turen varer tre uger. hvad tænker i?

personligt er jeg dybt chokeret over at vores samfund kan vise så lav respekt og forståelse for så en alvorlig sygdom. jeg er så rasende at jeg mangler ord, så jeg håber nogen herinde kan udtrykke det bedre end mig.

Velkommen til Woman. Han er bare ikke vild med dig, gå til lægen, prøv google, gå fra ham, spis sundere og træn mere...
  2. Brugeren er slettet.
    17. februar 2013, 19.27

Hvorfor er det lav respekt og forståelse?

3. lulala Who cares. Profilbillede for lulala Indlæg: 6761
    17. februar 2013, 19.30

Pervette sagde:

Hvorfor er det lav respekt og forståelse?

det udviser da fuldstændig mangel på anerkendelse (og forståelse og respekt for) af, at depression er en alvorlig sygdom, der ikke kan kureres på en tre uger lang dannelsesrejse. i øvrigt er det slet ikke hensigtsmæssigt at trappe ud af antidepressiver på så kort tid.

Velkommen til Woman. Han er bare ikke vild med dig, gå til lægen, prøv google, gå fra ham, spis sundere og træn mere...
  4. Shakti Profilbillede for Shakti Indlæg: 6797
    17. februar 2013, 19.37 Opdateret d. 17. februar 2013, 19.39

Jag er meget enig med dig Lulala. Havde det været BS og kræftpatienter, der så skulle holde op med at tage deres medicin, så havde folk vel set anderledes på det..

Depression er jo først og fremmest en kemisk ubalance i hjernen (altså et fysisk problem). Som man aller lettest behandler med medicin. Nogle depressive er nødt til at tage medicin resten af livet, fordi der ikke kan rettes op på deres ubalance.
    Og at trappe ud af medicin i løbet af tre uger uden tæt kontakt til en læge, det lyder helt sygt... Det er normalt noget man gør over flere måneder i tæt kontakt med den, der har udskrevet medicinen.

Sådan et program er bare med til at forstærke den fordom om, at det at komme over en depression bare handler om viljestyrke. Gu gør det røv!

(jeg siger ikke, at medicin ikke kan behandles på andre måder, da man kan hjælpe hjernen til at få styr på den kemiske ubalance. Men jeg tror sgu ikke på at man gør det gennem tre ugers vildmarkstur med en millitærmand som har keine kendskab til det at være depressiv)

5. Honninghjertet La, la, la, la, la.. Profilbillede for Honninghjertet Indlæg: 3765
    17. februar 2013, 19.46

Jeg forstår ikke problemet. Hvis det hjælper de her kvinder er det da bare fedt! Det er en anderledes behandlingsmetode, ligeså vel som hypnose og alle mulige andre ting. Hvordan kan du vide at det ikke virker?

<3
  6. Brugeren er slettet.
    17. februar 2013, 19.46

Det er en skandale, og burde forbydes at lege med mennesker på den måde. Har mistet alt for Bull Shit Christiansen.

7. Brugeren er slettet.
    17. februar 2013, 19.48

Honninghjertet sagde:

Jeg forstår ikke problemet. Hvis det hjælper de her kvinder er det da bare fedt! Det er en anderledes behandlingsmetode, ligeså vel som hypnose og alle mulige andre ting. Hvordan kan du vide at det ikke virker?

Lad nu BS tosse rundt i junglen. Når han ikke kunne gøre bubber til en mand, skal han nok klappe hesten inden han spiller læge.

8. Brugeren er slettet.
    17. februar 2013, 19.49

Desuden er det nærmende sig perverst at lave TV ud af det. Sygt koncept.

9. Honninghjertet La, la, la, la, la.. Profilbillede for Honninghjertet Indlæg: 3765
    17. februar 2013, 19.50

theprinceofdarkness. sagde:

Honninghjertet sagde:

Lad nu BS tosse rundt i junglen. Når han ikke kunne gøre bubber til en mand, skal han nok klappe hesten inden han spiller læge.

Han spiller vel heller ikke læge. Men det er vel bevist at luft og motion er godt for sjælen. Why not give it a shot?

<3
  10. Brugeren er slettet.
    17. februar 2013, 19.51 Opdateret d. 17. februar 2013, 19.52

Og hvad så hvis det lykkedes ham at gøre en glad?
    Så skal vi høre på nonsens om at de depressive bare skal ud at løbe, igen

Brækker mig over ignorante mennesker. BUM

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud