Debatten » Dit liv » Hvordan er du som person?

Hvordan er du som person?

1. sunshine22 Profilbillede for sunshine22 Indlæg: 83
    18. maj 2013, 18.10

Hvordan ser du på livet og alle dets udfordringer?
    Tager du dem positivt og prøver at få det bedste ud af det? Eller kan du godt være pessimistisk?

2. Brugeren er slettet.
    18. maj 2013, 18.24

jeg synes jeg er positiv trods alle de ting jeg har været igennem

3. furacão roskilde, fuck ja Profilbillede for furacão Indlæg: 3311
    18. maj 2013, 18.30

Jeg kan godt være pessimistisk overfor noget jeg ikke gider, men forsøger da og bliver ofte overrasket.

4. Brugeren er slettet.
    18. maj 2013, 18.32

Begge dele vil jeg sige.
    Det kommer meget an på hvilke udfordringer jeg støder på, og hvilken periode jeg er i.
    Jeg vil dog sige at jeg er positiv det meste af tiden!

Alle fortjener at mærke <3
  5. Brugeren er slettet.
    18. maj 2013, 18.37 Opdateret d. 18. maj 2013, 18.41

Jeg bliver af min familie, venner og kollegaer omtalt, som et meget positiv person.

Og så er jeg nok mere kritisk end pessimistisk ...

6. Brugeren er slettet.
    18. maj 2013, 18.52

Normalt er jeg et meget positivt menneske. Jeg lever højt på alle de gode ting, der sker i mit liv, og de mindre gode ting bruger jeg ikke rigtig energi på at brokke mig over. Jeg er/var virkelig en livsnyder.

Sådan som jeg er lige for tiden eller dvs de sidste 8 måneder.... Tja, jeg har egentlig svært ved at finde noget som helst ved mig selv eller mit liv, som inderligt gør mig glad. Mit selvværd har aldrig været lavere, end det er lige nu....

7. Brugeren er slettet.
    18. maj 2013, 19.52

Jeg er nok lidt pessimist... Jeg hader det virkelig, så jeg arbejder på det.

8. Brugeren er slettet.
    18. maj 2013, 20.23

Jeg ser på livet som noget positivt og noget der skal nydes og leves imens man kan. Udfordringer - Jeg vil rigtig gerne springe ud i alle de udfordringer jeg for, jeg er bare tit en meget usikker og nervøs person som godt kan være utrolig pessimistisk - jeg har altid været god til at give op, og det skyldes min opdragelse hjemmefra, så jeg arbejder på det!
    Jeg prøver at se alle de positive ting ved tingene, istedet for at finde de negative.
    Jeg er generalt et positivt menneske, men jeg synes det kan blive bedre - mht. mine negative tanker, som jeg hurtigt kan få, omkring andre mennesker.. Det skyldes dog min sensitivitet. Ikke noget jeg altid kan styre, men det kræver bare noget øvelse ligesom alt andet.

9. Speedofsound I have scars on my hands from touching certain people. Profilbillede for Speedofsound Indlæg: 577
    18. maj 2013, 21.25

Jeg er sådan en "forvent det værste, håbe på det bedste" person..
    Selvom jeg prøver at være optimistisk.. Så er jeg nok bare ret misantropisk og pessimistisk. Tilgengæld er jeg alt for optimistisk på andres vegne. Mine egne, not so much.

The sweet escape is always laced with a familiar taste of poison.
  10. LadyG Profilbillede for LadyG Indlæg: 1279
    18. maj 2013, 23.57

Jeg er rimelig pessimistisk. Men jeg er igang med at ændre på det.
    Jeg har førhen altid forventet det værste skulle ske for mig og det sidder stadig lidt i mig. I min verden har tankegangen aldrig været at det kun sker for naboen, men i stedet at det da nok sker for mig, for hvorfor skulle det ikke ske for mig. Jeg følte som teenageårene at jeg fortjente hver en ting der kunne ske og det hænger stadig lidt ved, men med stor hjælp og støtte fra min kæreste er det hele ved at gå meget bedre. Så jeg er ved at prøve at være optimistisk i stedet eller i hvert fald ikke pessimist omkring alt.

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud