Har længe tænkt over hvor meget det er "normalt" at babere af benene. Hvor længt op babere I? Syntes selv jeg har vildt længe hår på knæerne og underbenene men over kræet kan man næsten ikke se hårene da mine hår i forvejen er meget lyse og derved kun kan ses når de er lange eller at lystet falder rigtigt.
jeg barberer hele benet, men jeg har også en kraftig hårvækst. hvis du ikke selv synes det er nødvendigt at barbere lårene, så lad være. det er besværligt.
Jeg barberer knæet og under. Aldrig låret, for mine hår og er også meget lyse og bløde så de ses ikke alligevel. Synes i øvrigt også at hårerne bliver stivere på lårerne hvis man barberer dér, i forhold til på resten af benet. Og det er knap så charmerende
Har længe tænkt over hvor meget det er "normalt" at babere af benene.
Hvor længt op babere I?
Syntes selv jeg har vildt længe hår på knæerne og underbenene men over kræet kan man næsten ikke se hårene da mine hår i forvejen er meget lyse og derved kun kan ses når de er lange eller at lystet falder rigtigt.
Men hvor meget babere I?
jeg barberer hele benet, men jeg har også en kraftig hårvækst. hvis du ikke selv synes det er nødvendigt at barbere lårene, så lad være. det er besværligt.
Jeg barberer knæet og under. Aldrig låret, for mine hår og er også meget lyse og bløde så de ses ikke alligevel.
Synes i øvrigt også at hårerne bliver stivere på lårerne hvis man barberer dér, i forhold til på resten af benet. Og det er knap så charmerende
Jeg kan sige det sådan her
Alle de steder på min krop, hvor der ER hår, fjerner jeg dem.. undtagen hovedet selvfølgelig
Tager hele vejen op,
Selvom mine lamse bamser er små og lyse.
Jeg barberer hele benet.
siam.
Jeg barberer hele underbenet og knæene
- I sold my soul to the devil, and then I stole it back!- Okay, lidt overdrevet skrevet måske

Tager hele vejen op, af benene.