Debatten » Skønhed » Hvordan har du det med din kusse?

Hvordan har du det med din kusse?

1. Andrea Bøh-mand Indlæg: 304
    30. marts 2011, 14.36 Opdateret d. 30. marts 2011, 14.36

I Woman nr. 162 (der udkommer torsdag 31. marts 2011) har vi bedt nogle meget ærlige mænd fortælle om deres forhold til deres pik. Og lad os bare sige det sådan: For mange mænd har den nærmest status af et kæledyr, som man kan lege med, kalder navne og som ind i mellem leder ind i fordærv...

Det er nok de færrese kvinder, der har samme forhold til deres kusse. Eller... hvordan er dit forhold til din fisse egentlig? Elsker du den? Hader du den? Synes du den er smuk og dejlig, bare lidt sær eller decideret uappetitlig? Og kalder du den kælenavne, eller taler du med den?

Fortæl, fortæl!

Mvh
    Andrea

2. Bruger slettet
    30. marts 2011, 15.49

(Slettet)

3. NHS Princess Consuela Banana Hammock Indlæg: 2478
    30. marts 2011, 16.47

Jeg synes også, at det er nogle nederen ord Woman har valgt til ''den''
    Jeg har det fint nok med min.. Den er der bare. Jeg elsker den ikke og jeg hader den ikke.

4. Bruger slettet
    30. marts 2011, 16.55

(Slettet)

5. Bruger slettet
    30. marts 2011, 17.09

(Slettet)

6. Kybele har tabt mig over 6 kilo!!! WUHUUUU Kybele Indlæg: 100
    30. marts 2011, 18.09

årh den tissekone!
    er enig med de andre vedrørende ordet kusse, det er ikke et pænt ord, og personligt kalder jeg aldrig min, for kusse.
    nå men jeg synes min er dejlig, jeg har fået den piercet, ikke i klitten men så man kan se det forfra. jeg elsker den piercing og jeg synes kun den pynter, det er ret sjovt at udsmykke sig selv på den måde.

7. Bruger slettet
    30. marts 2011, 18.12

(Slettet)

8. Nitara Nitara Indlæg: 1289
    30. marts 2011, 18.15

Al denne opmærksomhed på hvordan det kvindelig kønsorgan ser ud, hvordan man har det med den, det forstår jeg slet ikke!

Indtil for ca. et år siden inden denne hype opstod har jeg aldrig noglesinde tænkt på den. Aldrig. Den er der jo ligesom bare, den har et formål, så længe den fungerer, og der ikke er problemer, kan ikkke forstå vi skal tale om det. Ikke fordi jeg er synderlig sippet, men jeg forstår det bare ikke. Synes det er ligeså latterligt at mænd taler om deres pikke.

Jeg kan godt at nogle har problemer med hvordan deres ser ud, og det er jo godt, hvis de får det bedre af at høre om og se andres kønsorganer. Men al denne snak er ved blive ret latterlig.

Som svar på selve sprøgsmålet: Jeg har det fint med min. Den fungerer som den skal. Jeg har ikke kaldt den et navn, da den ikke er en person/kæledyr (no pun intended). Jeg har set min men jeg synes hverken den er smuk eller grim, den er der ligesom bare.

9. Bruger slettet
    30. marts 2011, 19.00

(Slettet)

10. Oneworld Oneworld Indlæg: 212
    30. marts 2011, 19.54

Har det super fint med min. Den er jo en del af min krop og det er jo kun en krop. Og så længe jeg er sund og rask - har jeg det super godt med min krop og mine nedre dele

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud