4. maj 2011, 15.19 Opdateret d. 4. maj 2011, 15.19
Spisevaner som ingen forstår... Jeg elsker at fråde en hel skål kagecreme på en aften, eller en dåse tun kun med en tube mayonnaise som tilbehør, eller grønne æbler med flormelis der er bare intet bedre end mad som kun du kan lide, men det er jo pinligt at indrømme... torskerov er det bedste der findes til rugbrød... man behøver ikke at være gravid for at have underlige spisevaner... del min ærlighed og fortæl jeres vaner som ingen forstår og som du egentlig synes er pinlige
Spisevaner som ingen forstår...
der er bare intet bedre end mad som kun du kan lide, men det er jo pinligt at indrømme... torskerov er det bedste der findes til rugbrød... man behøver ikke at være gravid for at have underlige spisevaner... del min ærlighed og fortæl jeres vaner som ingen forstår og som du egentlig synes er pinlige 
Jeg elsker at fråde en hel skål kagecreme på en aften, eller en dåse tun kun med en tube mayonnaise som tilbehør, eller grønne æbler med flormelis
Dr. Oetkers Vanillebudning og kagedej, specielt banan og gulerodskage
"Der findes et særligt sted i helvede for kvinder som ikke hjælper hinanden"kan nemt æde en skål kagecreme, toast med nutella i, leverpostej med jordbærmarmelade, mariekiks med glasur
det er vist mine underlige spisevaner
i wanna be blown away, i wanna be swept off my feet, i wanna be lost in love, i wanna be a dream come true..Havregryn med æblejuice og agurk med ketchup
og friske ærter på rugbrød med smør ikke at forglemme