Debatten » Skønhed » Blævre-balder....

Blævre-balder....

1. Fimpe Helle for at være en ægte original, frem for en dårlig kopi :-) Profilbillede for Fimpe Indlæg: 393
    24. januar 2012, 16.11 Opdateret d. 24. januar 2012, 16.11

Hej ladys..

Jeg er kommet ind i den forfærdelige situation, at mine balder er begyndt at blævre!
    Og jeg er en pige, der ellers plejer at være kendt som "hende med den gode røv"..
    Men nu synes jeg simpelthen bare, den er blevet for "slasket", og vil virkelig gerne gøre noget ved det..
    Jeg går ikke i fitness, da pengene ikke lige er til det pt.

Har i ikke nogle skide gode øvelser, man kan lave hjemme på gulvet, eller lign.?

God dag

2. -Misse Profilbillede for -Misse Indlæg: 5987
    24. januar 2012, 16.29

Trapper ! De giver balder af stål.

Ellers er der den med at ligge på maven på gulvet og så løfte det ene ben op af gangen.

Be that change you want to see in the world <3
  3. Fimpe Helle for at være en ægte original, frem for en dårlig kopi :-) Profilbillede for Fimpe Indlæg: 393
    24. januar 2012, 16.53

Tro mig, bruger trapper hver dag!
    Bor på 5.sal Men tak.

4. Zilla Mor til den dejligste lille pige Profilbillede for Zilla Indlæg: 3333
    24. januar 2012, 17.06

Zumba er rigtig godt til at træne bagdelen

5. MIDA madmedmie Profilbillede for MIDA Indlæg: 5418
    24. januar 2012, 17.41

Så må du lige løbe et par gange op og ned af trapperne når du får tid

Løb er godt for røven (og hele kroppen, i det hele taget), ellers skulle du prøve squat-øvelser, zumba, MBL-hold (mave-baller-lår) eller måske BodyCombat

Not having an amazing body because, let's face it, food is better.
  6. Tornerosen Profilbillede for Tornerosen Indlæg: 1131
    24. januar 2012, 20.07

Jeg følger Alt For Damernes bikinikur, hvor der også er nogle gode balle-lår øvelser, du får lige nogle link
    http://www.altfordamerne.dk/sundhed/bikini-bootcamp/bikini-bootcamp-hjemmeovelser-uge-1/
    http://www.altfordamerne.dk/sundhed/guides/3-superovelser/?subarticle=3#article

Held og lykke

7. Brugeren er slettet.
    25. januar 2012, 01.09

Cykel hver dag, det gør jeg og mine balder er perfekte og hvis det er for koldt til at cykle, jaaa så må du op på en træningscykel

8. hvaps Profilbillede for hvaps Indlæg: 5
    25. januar 2012, 10.15

En god metode er også, at stå "på alle 4" og så sparke bagud mens benet stadigt er bøjet. Den bruger vi altid til skigymnastik og det er noget der rykker!

9. Lady_D Lookie Lookie ;) Profilbillede for Lady_D Indlæg: 274
    25. januar 2012, 13.10

Du skal træne dem Kig eks på en sinde som hedder Bodyrockers.com
    De har virkelig nogle gode øvelser , har ikk selv prøvet dem -men harr kun hørt godt om det

Held og lykke

10. Sefnutte <3 Profilbillede for Sefnutte Indlæg: 5047
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

25. januar 2012, 15.46

Træning, træning, træning.......

Hold your head high, and your middle finger higher. Let him know what he's missing.

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud