StegtFlæsk: selv om det virker som en myte, er den altså god nok. Jeg gjorde ikke andet end at skifte mærke, og pludselig kunne jeg efter en måned ikke fylde bh ud, har ellers brugt samme bh-str. i mange år.
Igen har det noget at gøre med øget appetit så. P-piller/de øgede hormoner, sætter sig IKKE på brysterne.
Jeg brugte Marvelon, nu bruger jeg Novynette, og skal til at bruge Cilest (pga. jeg vil have 2. generations p-piller) Jeg gik fra b-c skål men tog så også ca. 7 kg. på
Bare fordi en eller anden pige på Woman.dk fik større bryster af at bruge et bestemt mærke, så betyder det ikke, at du også får det.. Det er dumt at begynde på p-piller bare for at få større bryster.
Igen har det noget at gøre med øget appetit så.
P-piller/de øgede hormoner, sætter sig IKKE på brysterne.
Jeg giver mellem 50 til 120 kr. for 3 måneder.
Jeg brugte Marvelon, nu bruger jeg Novynette, og skal til at bruge Cilest (pga. jeg vil have 2. generations p-piller)
men tog så også ca. 7 kg. på 
Jeg gik fra b-c skål
Måske et dumt spørgsmål, men man tager ikke på af selve P-pillerne, man tager vel på fordi ens appetit øges, ikke?
Thetoxbi.blogspot.com <3 <3 <3Jo, din appetit ændre sig pga. hormonerne i pillerne
.. nogle spiser meget mere, nogle kun lidt mere og nogle mister helt appetitten.
Bare fordi en eller anden pige på Woman.dk fik større bryster af at bruge et bestemt mærke, så betyder det ikke, at du også får det.. Det er dumt at begynde på p-piller bare for at få større bryster.