Debatten » Skønhed » Permanente hårfarver - lilla??

Permanente hårfarver - lilla??

1. Brugeren er slettet.
    31. januar 2013, 11.45

Jeg har ledt og ledt... men jeg kan slet ikke finde nogle steder på nettet, hvor man kan købe en permanent lilla hårfarve.
    Er der nogle der kender et sted, hvor man kan få dem? Måske en hjemmeside fra udlandet?

2. LaLuna Profilbillede for LaLuna Indlæg: 777
    31. januar 2013, 12.05

Skal det være lyselilla eller mørkelilla?

Matas har et par stykker.

https://www.matas.dk/recital-feria-426-intense-violet

Hvis du køber hårfarve i udlandet, så husk at der ikke er de samme regler, som her i DK, for hvad man må putte i af kemikalier. Nogle udenlandske farver an derfor totalsmadre dit hår, og give dig udslet resten af live (for lige at overdrive lidt)

I'm gonna be the best I can!
  3. Brugeren er slettet.
    31. januar 2013, 12.11

Den skal bare være lilla - helst ikke mørkelilla. Har de en lyselilla?
    Er bange for mit hår bliver alt for mørkt, nemlig.

4. Sishu Profilbillede for Sishu Indlæg: 1755
    31. januar 2013, 16.27

Du kan ikke finde en kraftig permanent lilla hårfarve, dem der er permanente er mest ovre i den mørke ende; altså mørkbrun/lilla eller sort/lilla. Men Special Effects laver semi permanent hårfarve i bl.a. lilla, og de holder bedre end mange af de andre mærker.

5. Brugeren er slettet.
    31. januar 2013, 21.44

Jeg kender mange mærker der laver semipermanente hårfarver, men jeg gider ærligt talt ikke at smadre mit hår med det... tror jeg ringer til frisøren i stedet for.

6. Maja_Stauenb... Profilbillede for Maja_Stauenberg_Klitsgaard1396343524 Indlæg: 1
    24. februar 2013, 01.18

Jeg har haft lilla hår, og det var ikke mørkt. Jeg kan nemlig ikke bære for mørkt hår, da det ikke passer til mig. Men jeg brugte det mærke der vidst hedder xxl, den er fra sxhwarzkopf, og er en blå æske. Jeg mener farven ikke hedder lilla, men violet. Men mit var faktisk ret pænt, når bare det blev holdt ved lige.

7. Fuglpåpind - Nu som mor. Profilbillede for Fuglpåpind Indlæg: 2232
    24. februar 2013, 13.38

http://www.punkshop.dk/product.asp?product=7357

Why did I kiss him so hard, late last Friday night, and keep on letting him change all my plans? I'm either so sick in the head, I need to be bled dry to quit - or I just really used to love him. I sure hope that’s it....
  8. Voodoo_Kiss Profilbillede for Voodoo_Kiss Indlæg: 104
    24. februar 2013, 21.22

vil ikke ligefrem anbefale den fra punkshop, den får ikke en særlig flot farve,,, (den er også kun semipermanent), men jeg tror generelt det er svært at finde andre permanente hårfarver end Schwarzkopf i "sjove" farver....

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud