Debatten » Skønhed » Tabe sig hurtigt

Tabe sig hurtigt

1. Solskin Profilbillede for Solskin Indlæg: 162
    31. marts 2009, 01.47 Opdateret d. 31. marts 2009, 01.47

Hej Piger

Jeg har taget lidt mange kilo på det sidste, ikke til at kalde mig overvægtig men til at der sidde de ekstra kilo end jeg har brug for. Jeg har brug for at smide dem ret hurtigt, faktisk inden for en måned ( det drejer sig nok om en 7-10 kilo)
    Ved godt det er bedst med motion og kost, men det har jeg ikke tid til.
    Men problemet er jo næsten ikke at spise særlig meget, men som I nok ved er det eksame tid, så man skal jo også kunne koncentere sig om.

Nogen der har nogle effektive råd?

2. Brugeren er slettet.
    31. marts 2009, 02.27

Hm, drop alt usundt! Altså det der hedder slik, chips, kager, popcorn og sodavand!
    Du siger du ikke har tid til motion? Hva så med at lave noget styrketræning der hjemme? Som mavebøjninger osv. Det hjælper meget og tager ikke særlig lang tid, kan man sagtens få presset ind i en travl dag.

3. Brugeren er slettet.
    31. marts 2009, 12.01

De fleste læger anbefaler at man maks taber 1kg om ugen
    Det andet er simpelthen ikke sundt for kroppen

4. frk_krokus Profilbillede for frk_krokus Indlæg: 11
    31. marts 2009, 12.17

Hej Solskin

Det er rigtigt at det er bedst med motion og sund kost, men det ved du vidst også.. Jeg kan anbefale at du tager en skrap nupo kur - med den kan du tabe dig 5-8 kg. på en månede. Jeg ved godt at mange er imod disse kure men kan sige dig, at jeg faktisk i samråd med min læge er på sådan en kur. Ikke fordi jeg er smælder fed, men jeg har de der 15 kg for meget og lægen mener, at jeg sagtens kan gå på sådan en kur. Den er iøvrigt godkendt af sundhedsstyrelsen som fuld kost erstatning.

Produkter. Der findes forskellige produkter indenfor nupo. Jeg selv er glad for supper (som jeg laver varmt selvom meningen er at de skal være kolde), jordbær drik og alle barerne. Du kan købe det i supermarkeder og på nettet. Jeg selv handler altid på nettet og har ikke haft nogen dårlige oplevelser med det.

Pøj pøj med det seriøse vægttab og eksamenerne.

5. frk_krokus Profilbillede for frk_krokus Indlæg: 11
    31. marts 2009, 12.52

Undskyld, det er fødevarestyrelsen der har anerkendt nupo som fuldkost erstating

6. Solskin Profilbillede for Solskin Indlæg: 162
    3. april 2009, 21.56

Hej. Åbenbart er min sidste indlæg ikke gået igennem. Men fr. krokus hvordan virker Nupo? hvilke prodkuter er med og hvordan forgår det. Er det muligt for dig at forklare hvordan en typisk dag med Nupo kan se ud for dig.

7. frk_krokus Profilbillede for frk_krokus Indlæg: 11
    4. april 2009, 11.22 Opdateret d. 4. april 2009, 11.28

Solskin sagde:

Hej. Åbenbart er min sidste indlæg ikke gået igennem. Men fr. krokus hvordan virker Nupo? hvilke prodkuter er med og hvordan forgår det. Er det muligt for dig at forklare hvordan en typisk dag med Nupo kan se ud for dig.

Hej Solskin

En typisk dag ser sådan ud;

Jeg drikker jordbærshake om morgenen (sørg for at vandet du bruger er meget koldt - put evt. knuste isterninger ved)

I løbet af formiddagen spiser jeg en bar og igen til frokost og igen om eftermiddagen.

Til aften laver jeg suppe - der står godt nok at shaken skal laves kold, men jeg laver den nu med kogt varmt vand. Det synes jeg er mere passende for en suppe.

I løbet af aftenen spiser jeg igen en bar.

Jeg har dog den aftale med mig selv, at når jeg er i selskab med veninder og familie så spiser jeg almindeligt - simpelthen fordi det at spise også er noget socialt for mig, og fordi jeg tror det er godt med små afbræk.

Nupo virker sådan: Det er et et low calorie diet produkt hvilket vil sige at der er meget få kalorier i nupos produkter. Det er primært protein, så du bevarer din muskelmasse ligesom du får dækket dit behov for mineraler og vitaminer. Nupo virker altså ved at indeholde få kalorier. Og bedst af alt, så er det godkendt af fødevarestyrelsen som fuldkost erstatning. Du må dog maksimalt spise det i 8 uger. Der er, så vidt jeg ved ikke slankende stoffer som sådan i nupo - altså fx efedrin eller lignende så man bliver energisk og søvnløs.

Jeg har hørt at man for ingen penge skulle kunne købe proteinpulver i matas og selv lave sine nupo produkter - men det er ikke noget jeg har gidet sysle med. Jeg synes nupos produkter som udgangspunkt er fine. Jeg køber dem altid på nettet og har aldrig haft problemer med det.

Se iøvrigt; www.nupo.dk Her kan du se alle produkter der er tilgængelige.

Steder jeg har handlet på nettet:

www.med24.dk/nupo

www.ren-velvaereshop.dk

www.nubox.dk/Nupo

Det er lidt forskelligt hvem der er billigst - så tjek det ud. Ved ren-velvaereshop.dk giver de nogle gange ekstra rabatter for at få nye kunder.

Håber du kunne bruge det til noget.

Frk_Krokus

8. Solskin Profilbillede for Solskin Indlæg: 162
    4. april 2009, 15.00

Tak for din fine svar

Bliver du fysisk udmattet fordi du ikke får nok kalorier? Hvordan har du det med at få hverdagen til at hænge sammen, kan du koncenterer dig?

Jeg stå med den ene fod i læseferien, så skal jo kunne koncenterer mig optimalt i denne periode. Kan det lade sig gøre?

9. Solskin Profilbillede for Solskin Indlæg: 162
    4. april 2009, 15.01

og hvorgodt mætter det?

10. frk_krokus Profilbillede for frk_krokus Indlæg: 11
    4. april 2009, 19.05 Opdateret d. 4. april 2009, 19.07

Hej Solskin

Mens jeg har været på nupokur har jeg gået til spinning, så synes ikke jeg bliver mere fysisk udmattet.. Jeg synes også det mætter fint - lider i al fald ikke af sult, selvom jeg er på nupo.

Men jeg kan selvfølgeligt ikke sige hvordan du ville få det - har dog ikke hørt om nogen der var sultne eller fysisk udmattede af nupo.

Mht koncentrationsevne har jeg heller ikke haft problemer og ej heller hørt om det - og jeg har læst meget omkring nupo inden jeg begyndte.

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud