Fluvia Lacerda
© Carmakoma

Ny, inspirerende kampagne hylder kurvede kvinder, og DU kan blive en del af den

... hvis du har tid i morgen eftermiddag og er frisk på et photoshoot!

1. februar 2017 af Maria Broe Trustrup Hansen

I disse modeugedage bugner København af catwalks, kollektioner og modeinteresserede gæster.

Et af de brands, der bruger den fashionable uge til at gøre opmærksom på sig selv og deres budskab, er det danske tøjfirma Carmakoma. De har nemlig lanceret en kampagne, der er lidt ud over det sædvanlige – og du kan blive en del af den! 

Diversity is Beautiful

Kampagnen hedder Diversity is Beautiful – Join the Movement. Carmakoma, der laver tøj til kurvede kvinder, har søsat kampagnen med det formål at vise, at skønhed har mange ansigter og størrelser.

“Vi tror på skønhed på tværs af hudfarve, størrelse og køn. Derfor håber vi, at vores kampagne ikke blot er en trend, men en bevægelse, hvor vi rykker os et skridt videre mod et i højere grad rummeligt samfund,” siger Heidie Lykke, der er kreativ direktør i Carmakoma.

Kom med til photoshoot

Den brasilianske model Fluvua Laderda er frontfigur i kampagnen, men hun vil gerne have følgeskab af andre smukke kvinder, og her kommer DU ind i billedet!

Torsdag den 2. februar inviterer Carmakoma nemlig til et Diversity is Beautiful-photoshoot, hvor alle er velkomne. På photoshootet får du taget et professionelt modelbillede, som du selv kan nyde, og som Carmakoma kan bruge i deres kampagne. 

Er det noget for dig? Photoshootet foregår på Ibsens Hotel, Vendersgade 23, København, den 2. februar klokken 14-19.

Vi har før set smukke, kurvede kvinder, der efterligner supermodellernes modekampagner, og i december landede Ashley Graham sin første Vouge-forside. De er alle sammen virkelig seje og bekræfter den nye kampagnes kloge (og sande) budskab: Diversity is Beautiful!

Vil du deltage i konkurrencer og læse flere spændende artikler og nyheder, så tilmeld dig nyhedsbrevet her.

Måske er du interesseret i...

Hvad synes mændene?