3 gode tips til at komme igennem ugens træning

Vi kender det vist alle lidt for godt... Motivationen er ikke helt i top, og den dårlige samvittighed trænger sig på. Hvad kan du gøre for at få det optimale ud af ugens træning? Og hvad skal du gør for at være sikker på at komme afsted?

Jeg kommer her med 3 simple og effektive metoder:

  1. Har du en travl hverdag, hvor træningen er svær at få passet ind? Læg dine træningspas i weekenden, når overskuddet er størst, og tidsplanen ikke er for stram. Hvornår på ugen, dine træningspas ligger, er ligegyldigt!
  2. Har du svært ved at komme afsted? Især når solen skinner og grillhyggen står på? Sæt uret til en time før, og få træningen overstået fra morgenstunden. På den måde har du hele dagen foran dig uden at skulle tænke på, at du skal afsted.
  3. Den bedste motion er den, som er gratis! Udnyt muligheden for at tage cyklen i skole eller på arbejde, løb eller tag en rask gåtur hjem, og spring bussen over de dage, hvor vejret er fantastisk!

Hvilke gode rutiner bruger du selv, for at nå ugens træningspas?

- Sarah Posin

Sarah Posins træning

Stærk, sund og glad er Sarahs vision. Hun er Womans træningsekspert og guider os kvinder til en sund hverdag med træning og sunde alternativer.

Sarah er en passioneret trænings- og livsstilsblogger, som deler ud af sin erfaring her på Woman og på hendes blog og i form af boot-camp forløb og personlig træning. Sarah er Danmarks mester i Bikini Fitness og har efterfølgende konkurreret i udlandet, hvor hun har repræsenteret det danske landshold.

Hendes mission er at hjælpe andre kvinder tættere på deres mål og finde glæde og velvære i en sund livsstil.

Kig også forbi Sarahs blog, hvor du kan finde flere tips og tricks til, hvordan du opnår resultater med din træning, eller find hende på hendes Instagram eller facebook.

Måske er du interesseret i...

Hvad synes mændene?