Lingerimærke lancerer inspirerende kampagne med plads til ALLE typer kvinder

Hos Curvy Kate er modellerne lige så forskelige, som vi kvinder er

8. juli 2016 af Sara Møller Christensen

Curvy Kate er et britisk lingerimærke, der ikke er bange for at skille sig ud fra mængden.

De specialiserer sig undertøj og badetøj til kvinder med store bryster og insisterer på, at det skal være ligeså lækkert, som de fyldige barme er i sig selv. 

Da de skulle lancere deres nye kollektion, som er en ekstra sexet og boudoir-agtig én af slagsen, gjorde de det under hashtagget #TheNewSexy.

I kampagnen har de brugt alle mulige slags kvinder som modeller for at bevise, at der ikke længere kun er én slags sexy – der er ligeså mange, som der er kvinder!

Modellerne har selvfølgelig det til fælles, at de har smukke bryster, som bliver flot fremhævet af lingeriet, men derudover er de vidt forskellige. Se bare fotoet af dem herunder:

På fotoet optræder blandt andet Effie (rødt hår), som er transkønnet, Therese, der lider af sygdommen alopecia og derfor har mistet alt sit hår, og Megan (lilla hår), der har overvundet anoreksi.

Curvy Kates blog kan du læse mere om alle de smukke modeller og deres historier – og se deres individuelle fotos, hvor de hver især beviser, hvor sexet det kan være at være unik.

Som Curvy Kates marketingschef, Hannah Isichei, siger: “Vi ved, at vores kunder ikke er ens, så hvorfor skulle vores modeller være det?”