Pinligt: Læsernes største feriestunts

Hvor pinligt er det at stå nøgen på en strand, fordi ens tøj er blevet stjålet? Eller at sparke en tyrkisk massør i klokkeværket? Se her

12. august 2015 af Redaktionen

Lort i skoen

“I et panisk anfald af rejse-diarré i Spanien var jeg nødt til at styrte ind på et fuldautomatisk toilet. Kummen var fyldt til randen med pis, l... og toiletpapir. Jeg havde ikke tid til at finde et andet sted, så jeg lukkede øjnene og satte mig til rette. Efter endt mission havde jeg kun et i hovedet: ud fra det klaustrofobiske, ulækre rum. Nu! Men så indtraf katastrofen. Idet jeg placerede hænderne under vandhanen, skyllede det smarte toilet samtidig ud, så andre menneskers — og mine egne — ekskrementer strømmede ned på gulvet og sivede ind i mine bomulds-sneakers. Grædefærdig forsøgte jeg at flå bukserne på, inden jeg kastede mig ud i hovedet på et par forbavsede turister.”

Charlotte, 23 år

Lidt for mange gratis drinks

“Min veninde og jeg var på Kreta og endte en aften til et beachparty. Mændene var vilde med os to danske piger,
så vi drak gratis drinks hele aftenen. Det resulterede i en seriøs brandert, og da vi kom hjem, snurrede alting rundt. Jeg gik ud på altanen for at trække frisk luft, og mens jeg hang lidt over rækværket, kastede jeg pludselig op. Dagen efter opdagede jeg, at jeg havde ramt underboernes altan — og deres håndklæder! At gå ned og banke på bevæbnet med håndklæde og opvaskemiddel var toppen af pinlighed!”

Maria, 23 år

Komplet massage

“På en ferie i Tyrkiet med et par veninder fik vi den fantastiske idé at gå i hammam. Efter at have slænget os i en pool, boblebad og sauna skulle vi selvfølgelig have en gang massage. Men da det blev min tur til at gå ind i kabinen, var der kun en mand tilbage. Den cirka 50-årige massør startede blidt, og han var virkelig grundig. Det var rart, lige indtil jeg mærkede noget hårdt på siden af mit ben. Manden havde fået stådreng! Jeg blev så befippet, at jeg bøjede mit ben og derved uheldigvis ramte den stakkels mand i kuglerne. Han gav en højlydt jamren fra sig, mens jeg skyndte mig ud derfra. Så havde jeg fået nok massage på den tur!”

Louise, 20 år

Bal og bål på gaden

“Min veninde og jeg var i Paris på sankthansaften. Allerede om eftermiddagen var vi godt i gang med tilpas mængder vin rouge, og ud på aftenen kom vi pludselig i tanke om den danske midsommer-tradition. Det sku’ fejres! I mangel af grene gik vi fra bar til bar og samlede ølbriketter. En halv time senere var vi godt i gang med at tænde et bål midt på en plads i Paris’ centrum — til stor interesse for de andre cafégæster. Der lå vi i vores brandert med røven i vejret for at få gang i briketterne, lige indtil gendarmerne pludselig kom og i bogstaveligste forstand slukkede festen. SÅ blev vi ædru!”

Jannie, 25 år

Toiletvand i restaurant

“På en ferie i Egypten var min kæreste og jeg på McDonald’s. Efter at have rørt ved pengene ville jeg lige vaske hænder. Jeg gik ud på toilettet, vaskede hænder og smed så papiret i toilettet. Så opstod problemet: Jeg kunne ikke finde et sted at trække ud. Der var kun en mærkelig stang, som jeg hev i. Big mistake! Kummen fyldtes til randen, og der begyndte at løbe vand ud alle steder. Panisk prøvede jeg at sætte stangen tilbage, men uden held. Vandet begyndte at sive ud i restauranten. Der var ingen vej udenom: Jeg måtte skamfuldt løbe ud og sige til bestyreren, at toilettet var i stykker. Til gengæld gik der fire år, før min kæreste fik at vide, at jeg havde ødelagt toilettet.”

Dea, 30 år

Sex on the beach

“På en ferie i Afrika var jeg fast besluttet på at score en mand, jeg havde kysset med et par dage tidligere. Jeg fandt ham i baren, og vi gik en tur i vandkanten. Det var fuldstændig mørkt, og det kunne vi lige så godt udnytte. Så der gik ikke længe, før vi flåede tøjet
af hinanden. Mens vi lå og var i fuld gang i sandet, vendte jeg mig tilfældigt om og så en afrikaner stå med alt vores tøj i favnen. Han sagde noget på swahili og spurtede så af sted med det hele. Min scoring fløj op og løb efter ham, mens jeg ledte efter resten af vores tøj. Desværre havde tyven kun efterladt en ting: min ene sandal! Så der stod jeg: iført Eva-kostume mutters alene på en afrikansk strand. Min redning blev en skjorte, som jeg lånte af et kærestepar på stranden. Behøver jeg sige, at det var MEGET pinligt?”

Sara, 24 år

Seniorsex

“For et par år siden tog jeg med mine bedsteforældre på camping i Ungarn. Det skulle jeg aldrig have gjort. En nat vågnede jeg ved nogle rytmiske bevægelser i campletten. Først troede jeg, det var noget, jeg drømte, men nej: Inde på den anden side af de tynde stykke lærred, der skilte de to sovekabiner, lå min morfar og mormor — og havde sex! Ellers ved jeg ikke, hvorfor min mormor pludselig skulle udbryde: ‘Ih, du er så skøn, Carl’. Til sidst rystede hele campletten i to minutter, og så blev der stille. Jeg lå vågen længe efter og tænkte: hvorfor mig? Næste morgen var der meget stille om morgenbordet.”

Maria, 26 år

Alternativ fiskefodring

“Jeg skulle på bådtur for at snorkle i Thailand. Desværre var jeg hårdt ramt af tømmermænd, men jeg ville snorkle, så jeg hoppede alligevel i vandet. Pludselig skulle jeg kaste op, så jeg flåede snorklen af og svømmede over til båden. Der nåede jeg lige at gribe fat i et reb, før jeg brækkede strawberry daiquiries op i det vand, som jeg selv lå nede i! Det var populært hos fiskene. De gik til angreb på mit bræk og åd det, fordi de troede, de blev fodret. To af de andre piger, der var med, troede også, at fiskene blev fodret, så de skyndte sig over for at se på. De blev dog hurtigt afbrudt af et par irriterende piger på dækket, der skreg: ‘Væk, væk. Det er bræk!’.”

Christina, 24 år

Sex for åbent tæppe

“Jeg havde mødt en fantastisk mand, som inviterede mig med til London. Vi boede på et hotel, hvor der var vinduer fra gulv til loft. På det tidspunkt var vi ikke kærester, men elskere, og vi havde MASSER af sex! Vi var enige om, at ruderne var tonede, og derfor var vores favoritstilling, at han tog mig bagfra op ad skrivebordet, mens han kunne kigge ud over hele byen. Da vi den sidste dag stod og ventede på taxaen, der skulle køre os til lufthavnen, kiggede jeg op mod vores værelse. Jeg prikkede til min elsker, og han kiggede også op. Der gik stuepigen med kost og spand, og lad os bare sige, at hun stod meget skarpt dér bag ruden. Vi grinede hele vejen ud til lufthavnen og kan stadig fnise over det den dag i dag, hvor vi for resten er blevet rigtige kærester.”

Louise, 27 år

Nederdel på rutsjetur

“Jeg havde et feriejob i en forlystelsespark, hvor jeg skulle passe den mest populære rutsjebane. Her brændte jeg varm på en kollega, så en dag mødte jeg op med nyvoksede ben, nyt undertøj og iført min yndlingsnederdel med små huller i. Kølængden den dag slog rekorden, og jeg gik og tjekkede, at folk sad ordentligt spændt fast i vognene. Så gav jeg tegn til min makker, der satte vognene i gang. Og her indtraf katastrofen: En af vognene fik fat i et af hullerne i min nederdel og trak den med sig. Så der stod jeg pludselig i bar røv til offentligt skue. Havde jeg da bare taget nogle andre trusser på end den sorte g-streng med blonder!”

Nadja, 24 år

Bragt første gang i Woman nr. 130.